Opleidingen volgen voor klantenservice medewerker

Misschien heb jij tijdens de Pandemie en de Lock down je baan verloren of besloten dat je verandering wilt. En daardoor ben je op zoek om een nieuwe ervaring op te doen. In dat geval heeft Ocaro de beste cursussen, met bijvoorbeeld hun klantenservice medewerker opleiding.

Wat is Ocaro?

Ocaro biedt gratis online of oog in oog cursussen en trainingen voor mensen die 18 jaar of ouder zijn om nieuwe vakgebieden te leren of te verdiepen in een huidige baan. Dus ze bieden een kans om zonder kosten kennis op te doen die jouw kan helpen om te groeien en een betere positie op de arbeidsmarkt te vinden. Makkelijk inschrijven zonder te veel moeite en mogelijkheid om meerder cursussen tegelijkertijd te volgen. Daardoor kan je gebruik maken van hun kosteloze trainingen door meer dan een opleiding te volgen en zo sneller diverse kennis op te bouwen. Ocaro biedt trainingen via Webinars en coachsoftware maar ook klassieke trainingen bij leer-werkplekken. Daarbij hebben ze ook nog tijdelijk personeel in dienst om voor klantenservice medewerker posities of als Teamleiders en Coaches aan de slag te gaan. Andersom, kan een medewerker van jouw bedrijf ook mee doen aan trainingen bij Ocaro.

Welke opleidingen bieden ze aan?

Een van de opleidingen die Ocaro aanbiedt is hun online trainingen voor klanten service medewerker. In die cursus ga je leren en toepassen over de basis van gespreksvaardigheden, ook leer je hoe je klantgericht en effectief kan communiceren via Sociale media, en luisteren en het benutten van de kracht van de stilte. Aan de andere kant heeft Ocaro ook een social media expert training. Daar kan je leren over het hanteren van de juiste toon, hoe je online persoonlijk verbinding kan maken, over het complimenteren en vragen stellen, of gewoon weten wat niet en wel gepast is om te schrijven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *